افزایش میزان وفاداری مشتریان به شرکت از طریق ایجاد
همه آنچه که در ذهن مدیران سازمان، کارکنان، شرکا و در نهایت مشتریان شکل می گیرد، در تعامل با یکدیگر تشکیل دهنده برند سازمان بوده و در ذهن و ضمیر مشتریان جای می گیرد.
خدمات شرکت:آن چیزی است که در شرکت طراحی و نهایتا توسط پرسنل آن ارایه می گردد.
برند: آن چیزی است که مشتری اقدام به خرید و پرداخت بهای آن می نماید.
امکان پرداخت هزینهrlm; های بالاتری از ارزش واقعی خدمات در قبال دریافت احساس بهتر از طریق در اختیار داشتن برندی معتبر تر توسط مشتری برند ما به التفاوت قیمت واقعی سرویس ارایه شده به مشتری و قیمت پرداختی از سوی وی است.
تمامی انسانهای معروف و مشاهیری که می شناسیم بوسیله تواناییrlm; ها و رفتار خود برند شخصی را شکل دادهrlm; اند که با شنیدن نام این افراد به حس و دریافت ذهنی ناشی از ویژگیrlm; های این افراد می رسیم.
در محیط سازمان نیز تک تک افراد دارای برند شخصی هستند که قدرت این برند می تواند باعث پیشرفت و موفقیت در کار و پست سازمانی افراد گردد
منبع :
درباره این سایت