پاورپوینت ایجاد، نگهداری و ارتقای برند

افزایش میزان وفاداری مشتریان به شرکت از طریق ایجاد برند یاری رساندن برند قوی به موفقیت پروسهrlm; های بازاریابی شرکت افزایش مضاعف اعتبار سازمان تولید ثروت و درآمد بیشتر مهم ترین دلیل انتخاب شرکت در ذهن مشتریان جلب اعتماد مشتریان و تبدیل شرکت به انتخاب اول ایشان نگهداری از شرکت در تنگناهای اقتصادی و فنی هدف بخشیدن برند قدرتمند به توسعه فعالیتrlm; های شرکت و الهام بخش بودن برای کارکنان سازمان ایجاد، نگهداری و ارتقای برند نشانه و نماد سازمان که در ارتباط بیرونی با مشتریان آن قرار گرفته و نشانگر اهداف، برنامهrlm; ها و خط مشیrlm; های سازمان است.
همه آنچه که در ذهن مدیران سازمان، کارکنان، شرکا و در نهایت مشتریان شکل می گیرد، در تعامل با یکدیگر تشکیل دهنده برند سازمان بوده و در ذهن و ضمیر مشتریان جای می گیرد.
خدمات شرکت:آن چیزی است که در شرکت طراحی و نهایتا توسط پرسنل آن ارایه می گردد.
برند: آن چیزی است که مشتری اقدام به خرید و پرداخت بهای آن می نماید.
امکان پرداخت هزینهrlm; های بالاتری از ارزش واقعی خدمات در قبال دریافت احساس بهتر از طریق در اختیار داشتن برندی معتبر تر توسط مشتری برند ما به التفاوت قیمت واقعی سرویس ارایه شده به مشتری و قیمت پرداختی از سوی وی است.
تمامی انسانهای معروف و مشاهیری که می شناسیم بوسیله تواناییrlm; ها و رفتار خود برند شخصی را شکل دادهrlm; اند که با شنیدن نام این افراد به حس و دریافت ذهنی ناشی از ویژگیrlm; های این افراد می رسیم.
در محیط سازمان نیز تک تک افراد دارای برند شخصی هستند که قدرت این برند می تواند باعث پیشرفت و موفقیت در کار و پست سازمانی افراد گردد

منبع : پاورپوینت ایجاد، نگهداری و ارتقای برند

مقاله تبلیغات بازرگانی

مقاله ارزش مشتری

مقاله استرس در دانش آموزان

تحقیق بررسی مراجعت نوجوانان افسرده مرکز مشاوره بیمارستان

مقاله شیوه های فرزند پروری

مقاله عدالت سازمانی

مقاله روش‌های درمانی اختلالات روانی

برند ,شرکت ,مشتریان ,سازمان ,های ,نگهداری ,ارتقای برند ,و ارتقای ,نگهداری و ,ایجاد، نگهداری ,که در ,پاورپوینت ایجاد، نگهداری

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جامع دانش asiamoviee اندیشه اسلامی پرحرفي قیمت موبایل زلال خبرنامه تهذیب همدان naghashirangi karevanweb زیبا دیزاین